Prawie 30 wystawców z Polski uczestniczyło w najważniejszej dla branży kosmetycznej imprezie targowej Azji I Pacyfiku – targach Cosmoprof Asia, które odbyły się w dniach 12-14 listopada w Hongkongu.
Połowa polskich wystawców zdecydowała się na zaprezentowanie swojej oferty w ramach oficjalnego Polskiego pawilonu Narodowego w prestiżowej hali 1E, w której zlokalizowanych było 21 innych pawilonów narodowych. Polski znajdował się w bezpośrednim sąsiedztwie pawilonów szwajcarskiego, niemieckiego i amerykańskiego. W Polskim Pawilonie, oprócz stoisk producentów, znajdował się także punkt informacyjny.
![]()
Zgodnie z informacją prasową, opublikowaną przez organizatora targów, targi przyciągnęły niemal 60 000 zwiedzających z całego świata. Najwięcej – poza Hongkongiem – z Chin, Korei, Tajwanu, Tajlandii i Japonii.
Targi Cosmoprof Asia uchodzą za doskonałe miejsce dla biznesu – zarówno dla podtrzymywania istniejących relacji, jak i nawiązywania nowych kontaktów. Wystawcy z Polski nie mogli narzekać ani na liczbę, ani na jakość spotkań, które odbywały się na ich stoiskach. Gości przyciągała niezwykle bogata oferta produktów.
![]()
![]()
Polski Pawilon Narodowy na targach Cosmoprof Asia został zorganizowany przez SPC House of Media – wykonawcę Branżowego Programu Promocji Branży Przemysłu Kosmetycznego.
Więcej:
Galeria
Lista wystawców z Polski
Polskie kosmetyki w drodze do Hongkongu – informacja prasowa
Zdjęcia: Weronika Czekaj, notatherdesk.com
